Uttråkad

Jag är så fruktansvärt uttråkad på mitt liv. Vill ha förändring, vill att det ska hända något. Jag funderade här om dagen på vad jag skulle vilja göra med mitt liv efter skolan osv. Min första tanke var : jag har inte en jävla aning. Men så har jag tänkt några dagar nu och jag ska resa det är ett måste. Jag vill se världen ur mina egna ögon få en chans att skaffa mig en egen uppfattning om hur olika våra liv kan vara beroende på vart i världen man bor. Sen när jag rest så ska jag ta tag i livet på riktigt och Göra något utav det. Göra något som betyder något , som inspirerar folk och något Som förändrar. Jag vill utveckla som person och lära mig saker och ting. Vill inte bara sitta still och se på medan åren av mitt liv går förbi. På måndag ska jag börja mitt nya liv och ta tag i saker och ting. Inte bara tänka att åh det vill jag göra, dit ska jag osv utan jag åker dit imorgon om en vecka. Jag ska göra det. Jag gör det. Jag ska leva mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0