Suprise Suprise

Bästa dagen på länge! Har ju blivit lovad en överraskning ett tag här nu av Cornelia och idag fick jag den äntligen! Cornelia fick mig att hoppa över sista lektionen då jag inte skulle kunna få min överraskning förrän ikväll annars. Så när jag kommer hem så kollar jag mig omkring för att se om det var nåt speciellt men såg inget förrän Henke hoppade fram!!!! Så sjukt jävla glad jag blev, kom till och med tårar. Åh vad det känns skönt att ha han hemma igen, nu känns allting lite bättre ändå. Så dagen har spenderats tillsammans med honom och resten av killarna på Apoteket , och Louise såklart. Kommer kunna sova gott nu ikväll. Detta kommer jag leva på länge. Men men nu ska jag fortsätta kolla lite Avatar sen sova, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0