Saknade

Usch och fy nu mår jag verkligen kasssss. Gillar inte när folk "försvinner" från mig. Eller ur vardagen. Michelle bor i skövde och jag saknar henne så fruktansvärt mycket!!! Henne som man alltid kunde säga allt till, vilket jag fortfarande kan, men blir ju inte riktigt på samma vis. Hade tyckt om att hon bodde i en lägenhet här så man kunde hälsa på när man vill sova över och hela paketet. Sen har Henke varit borta alldeles för länge nu, också en person jag saknar sjukt mycket. Fast nu är det inte långt kvar tills han kommer hem! Ska bli skönt att få tillbaka han in i vardagen. Man inser inte vilka fina vänner man har förrän dom "försvinner". På tal om vänner så saknar jag även mina fina vänner i Skövde. Nej alldeles för deppig kväll känner jag! Men ska snart bege mig mot Emma och Marcus för att kolla film, allt jag orkar med ikväll. Tror dom lyckad med att få mig på bättre humör med! Det blir dock tidig säng gång ikväll. Är helt slut nu och ska försöka tänka på allt annat än de jag saknar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0