Old times

Så då var man i Skövde! Åker runt och kollar möbler med min syster och mamma. Blir mycket fint, Michelles lägenhet är så sjukt snygg. Blir sugen på att flytta själv när vi är ute såhär. Hittade min dröm säng innan. Det var nog den snyggaste sängen jag sett, hög sängavel vid huvudet och en gavel något lägre vid fötterna i mörkbrunt skinn. Love! Vet precis hur jag vill att min lägenhet ska se ut nu!!! Hur som helst i morse var jag och hälsade på min gamla lågstadie lärare Lisa. Riktigt kul att träffa henne igen och prata lite gamla minnen oså. Nu bär det snart av mot stan för att möta upp Ulrica och barnen. Som jag saknat dom! Vid halv sex så går tåget mot pappa. Ska bli skönt att få komma bort lite och bara slappna av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0