Homecoming

Äntligen, äntligen är min Emma hemma efter nästan en månads tid. Har känts som en evighet!! Så har varit och fikat hemma hos henne idag och bara myst. Utöver detta så har jag tagit det väldigt lugnt. Mår inge vidare faktiskt, har en sjuk ångest inför skolan imorgon...Jag vill verkligen inte! Just nu är skolan faktiskt det värsta som finns i mitt liv. Men har mycket roliga saker att se fram emot dessa veckor. Att fylla arton, gå ut på krogen i Halmsatd med goa vänner, att släkten och Victor kommer hit, att åka upp till min pappa för att fira minijul och att jag fyllt arton. Dessa är bara några få av de saker jag har att se fram emot. Men här kommer några bilder från min dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0