3 dagar kvar tills den stora dagen

Vaknade just upp hemma hos Louise. Har ätit en riktigt god frukost och nus ka jag snart bege mig hemåt. Hade mer än gärna följt med Louise till Halmstad för lite shopping, men så är det ju så att mina pengar dock inte räcker till tyvärr. Men men, nu är det ju bara 3 dagar kvar tills jag är arton!! ARTON! Åh som jag har längtat efter denna dagen. Det är väl egentligen inte så sjukt speciellt att fylla arton då jag absolut inte är i närheten av att ta körkort snart eller så, men ändå jag är arton. Jag får rösta nästa gång vi röstar i Sverige haha. Kanske inte det som jag bryr mig mest om men ändå! Gårkvällen spenderades hemma hos Koffe, Sebbe och Robin. Robin och Koffe lagade mat åt oss och sen så blev det till att kolla film. Sagan om ringen, min egna favorit! Riktigt mysigt, som alltid på Apoteket. Men just nu längtar jag på sätt och vis till morgondagen då min Emma kommer hem. Ska bli skönt att få hem henne igen trots att hon förmodligen kommer att vara brun som en pepparkaka. Mindre kul att skolan börjar igen på onsdag och att man har prov på fredag i Naturkunskap. Dööööööör. Kommer att behöva rå plugga på min födelsedag, inte så kul kanske. Men på lördag blir det utgång i Halmstad. Släkten kommer helgen efter för att fira mig, då kommer även Victor så det blir nog en lyckad helg. Längtar! Men nu känner jag att jag bara skriver om en massa saker som ovärt vetande. Slänger mig istället på cykeln med Lousie för att åka hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0