21-01-12

Så var det äntligen fredag igen. Underbart! Just nu är min Cornelia på väg hit en sväng för ett besök, mys. Det mest underbara med fredagar framöver är att jag slutar klockan 13.00. LOVE! Något annat väldigt kul är att Victor snart sitter på tåget ner hit. Inte helt fel det alls. Vad som händer ikväll är dock fortfarande oplanerat, men känner på mig att det kommer bli en bra helg. Förövrigt så går jag fram och tillbaka mellan garderoben hela tiden. Om jag hade kunnat hade jag sovit där haha. Men nu finns det i varje fall plats för mer kläder, vilket inte är svårt att fylla! Så fort min lön har kommit så är det shoppa som gäller men först boka hotel i malmö för Avicii. TAGGA BRUDAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0