Vilken vecka...

Förra veckan så hade vi åttan konserten. Det var magiskt. Trodde aldrig att jag skulle säga att jag älskar att stå på scen men här är jag! Jag älskar det. Det var något av det roligaste jag har gjort. Och vilken klass jag har, ni är helt underbara! Veckan som ahr gått går inte beskriva, känslan att stå på scen går inte heller beskriva. Helgen i sig har varit väldigt lugn, i fredags så myste vi några hemma hos Cornelia, lördagen började på jobbet sen vidare för att träffa några kompisar. Söndag slutade med jobb och bara ta det lugnt. Här kommer några bilder från helgen nu ska jag plugga!

Först bilder från konserten sen Jag och Johanna tillsammans i lördags. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0