Sunday

Sitter just nu nere i min nystädade källare. Har hållt på hela dagen med en riktig storstädning, vilket verkligne behövdes. Nybäddad säng och det luktar fräscht. Finns det någon bättre känsla? Har även varit på Expert för att fixa min kamera. Nu kommer dom förmodligen laga den, eller så får jag helt enkelt en ny kamera. Nu känns inte de kamera sakerna jag köpte helt onödiga ändå. Har kollat igenom ite gamla bilder och hittade två som jag tycker är goa på mig och Emma. Dock gamla bilder, skulle vara kul att ha några nya. Förövrigt så är Emma väldigt saknad, då vi inte ses så ofta utanför skolan. När ska man hinna liksom? Har nästan plugg konstant hela tiden. Men jag ska väl inte klaga, livet är rätt bra ändå va? Yes. Snart kommer Martin för att hålla mig sällskap framför en film. Typsik söndag verkligen. Fixa saker som man behöver och avsluta med film. Så gött. Det blir filmen "In time", hoppas att den är något att ha. Har ju en förmåga att välja skitfilmer haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0