Sjuk?

Usch, Fy, Blä och Usch. Har legat hemma i två dagar nu och varit sjuk, och blir nog även hemma imorgon. Frågan är hur jag är sjuk. Segt kallas det, dessutom hamnar jag efter i skolan nu vilket är mindre roligt... Hur som helst har fastnat i två underbara serier. GossipGirl och så har jag börjat se om O.C säsongerna, LOVE. Men börjar tröttna på detta, hade varit mysigare med lite sällskap. På tal om helt andra saker så börjar jag faktiskt att sakna julen nu, hade varit mysigt med lite snö om två tre veckor eller så. Men men nu ska jag försöka sova en stund, känner att det är dags för det, ska drömma om vad jag får i julklapp (hoppas hoppas hoppas IPhone4!!!) Godnatt
Bild ifrån förra julen, bilden är både söt och komisk med tanke på Jimmys blåtira haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0