Onsdag/Torsdag

Igår blev jag hemma hela dagen, riktigt jävla segt som tur var fick jag i varje fall sällskap på kvällen av Robin! Just nu är jag så sjukt trött efter denna tråkiga skoldag. Åtta till fyra är inte att leka med.. Speciellt inte då man har svintråkig kör. När jag kom hem la jag mig på sängen med datan i knät och en fet popcornskål jämte mig, muuums. Sen fick jag spontan besök av Henke, riktigt trevligt måste jag säga. Alltid lika kul när folk bara kommer förbi! Nu tänkte jag snart ta mig en varm o go dusch sen lägga mig med en kopp te och titta på film och bara mysa. Ska väl dra mig mot badrummet nu då, pussohej!
Slänger in en bild på mig för att få lite liv i inlägget.
Kan lika gärna slänga in en dagens ros också när jag ändå bloggar, den får världens bästa Henke idag!

Kommentarer
Postat av: dittstörtafan!

det är ngn stolle som sitt i bakgrunden!!! HAHAHAHHAH

2011-03-11 @ 17:53:29
Postat av: Lovisa

fin du är nicole!

2011-03-15 @ 18:47:13
URL: http://lovice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0