Onsdag

Go onsdag blev det ändå tillslut. Började med ett MVG på kommunikationsprovet, det satt rätt gött måste jag säga. Dagen i sig var väl annars rätt seg. Satt kvar två timmar i skolan för att plugga samhällskunskap, inte så kul kanske. Blev även lite plugg hemma. Men kvällen blev dock bättre då man fick besök av en Robin. Och som man säger , tiden går fort när man har kul. Och det gjorde den verkligen, helt plötsligt var klockan 01.30 så då fick jag slänga ut han. Men som sagt en go kväll blev det. Nu ska jag lägga mig, ska ju ändå upp klockan åtta imorgon bitti. Men lite skönt att det är inspirationsdag imorgon, då slipper jag ju i varje fall att dyka rätt ner i böckerna de första jag gör. Men men nu blir det sängen, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0