Lycklig tjej

En vanlig dag i skolan, en vanlig dag hemma, ja en helt vanlig dag. Förutom att min syster åker till Thailand i två veckor, tro de eller ej men kommer faktiskt att sakna dig! Fint jag fick till det med rimmet där va.. Annars så har min dag sett ut som vilken annan dag som helst, men fick ett spontan besök av Henke, väldigt trevligt måste jag säga. Blev till att laga mat o bara sitta och snacka! En anan rolig sak som hände idag var att jag hämtade ut mina kläder ifrån H&M, finns nu en väldigt lycklig tjej på Gjutängsvägen 17! Allt satt som det skulle som tur va! Och så kom mamma och Dan hem med lite saker ifrån Ikea åt mig innan så det är ju inte helt fel det heller! Nu ska jag alldeles strax ta mig en dusch och sen ta mig en kopp te för att lägga mig i sängen och kolla på en film och med det säger jag nu godnatt!

Två kassa bilder på det som kom ifrån H&M och lite annat jag köpte förra helgen när jag var i Halmstad tillsammans med Emma och Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0