Lördag

Mysig fredag hemma hos Emma tillsammans med goa tjejer. Titanic och massa flööööt, går inte bli bättre. Det sjuka är att jag nästan va den som grät mest under hela filmen och jag gråter aldrig haha!! Men men om man ska gråta till en film så ska man väl gråta till Titanic antar jag... Men hur som mysigare blev det i morse när jag o johanna gick iväg och köpte ben & jerrys och låg och kollade på film i min säng. Kick-Ass blev det, fruktansvärt bra film! Trodde det skulle vara en såndär b-komedi film men det visa sig vara en riktigt höjdare! Efter tre timmars jobb och en go dusch så sitter jag nu och väntar in Johanna och hoppas på att det händer något kul ikväll. Vi får se vart kvällen tar vägen, men nu måste jag i varje fall göra mig iordning. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0