Dagens ros

Får jag själv endast för att jag var så jävla klantig idag. Gav alla i matsalen ett mycket gott skratt idag kan jag ju lova. Jag Emma och Felicia sitter precis i mitten av hela matsalen, så när dom går och hämtar knäckermacka och jag sitter ensam. Just då ska jag spilla ut ett helt glas mjölk över hela mig och hela bordet. Kan ju lova att jag var röd som en tomat iaf. Sen så fick jag gå omkring med mjölkfläckar över hela mig resten av dagen, WOHO. Tyckte jag var skitkul verkligen, aja som tur va så lukta jag i varje fall inte sur mjölk. Sen så fick både Felicia och Emma sig ett mycket gott skratt! Ja det är väl helt enkelt Nicole Nykvist i ett nötskal så att säga haha.
Slänger in en favoritbild på mig och en favoritpöjk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0