11.21.03

Så var det åter igen måndag och en dag närmre tills att jag får mina kläder ifrån h&m, och en dag närmre min lön som jag skarpt behöver just nu! Min dag har sett ut ungefär såhär att jag börjar med att glömma bort min goa sovmorgon till 09.30 så är istället i skolan 07.55 Va ju till och med i tid för en gångs skull, smått lycklig när jag insåg att jag hade sovmorgon...Men fick mig en trevlig frukost hemma hos Robin så lyckades hålla humöret uppe ändå! Annars så är det Johanna som har fått stå för min dag. Och Cornelia kommer nu äntligen hem, dock är hon väl hemma runt ett inatt men ändå, fortfarande hemma! Men nu ska jag göra lite mat, pusss


En bild som Johanna tog på mig tidigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0