drar mig uppåt i landet

mnämligen till min pappa uppe i närke! satte mig med michelle på tåget ( som var en timme försenat... ) kl 10.20 igår och var framme 16.10 vi gjorde ett snabbt stopp i skövde där michelle o ludvig skulle boka en resa till thailand i två veckor, inte liiiiite avundsjuk eller så. men medans dom kollade hotell osv så träffade jag mina goa vänner malin, jonna och linn. vi fikade och tog ikapp den tiden vi varit ifrån varandra! man tappar ju så mycket, även om det bara var två tre veckor sen jag träffade dom sist.

nu idag så har jag, michelle, ludvig och pappa varit en sväng i marieberg för att kolla butiker. hitta lite smått o gott, men höll mig till tre saker! vi var också en sväng i laxå för några serier bowling. efter min vistelse där har nog laxåborna lärt sig ett och annat nytt sätt att spela på hahaha! ikväll väntar god middag med familjen och filmmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0