2011

så var det åter igen ett nytt år! ett nytt år med nya möjligheter, en ny nicole med nya prioriteringar och en ny attityd. vad jag vill säga med det är väl att jag tycker det är dags för en förändring, inga fler dumma misstag. eller fler misstag lär det bli men det kommer inte att vara misstag jag redan begått, det kan jag lova. jag tänker inte längre låta mig själv sättas i "andra hand" och utnyttjas, jag tänker inte låta andra trycka ner mig. från och med nu så ska jag bara vara mig själv, sen om andra inte gillar mig då, det är deras problem. jag tänker verkligen göra saker detta året, vill att det ska bli annorlunda jämfört med alla andra år. detta året ska INTE bli tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0