trist/dagens ros

Då har skolan satt igång igen, förjävligt är det! Orkar inte plugg. Startade dagen med ett matteprov, det gick väl ändå helt okej som tur är. Förutom skolan så har jag inte gjort mycket idag, var förbi Daniel en stund ungefär det som förgyllde min dag idag. Inget gott humör idag... allt känns bara så trist. Vintern som kommer nu, blir alltid lika "deppig" då tyvärr. Snön sägs ju komma inatt, inte heller något jag ser fram emot. Nä fyfan vilket emo jag låter som men man måste få ha sina depp-dagar också. Så ska lägga mig i min säng och kolla på en bra film sen ska jag sova! GODNATT eftersom det var längesen jag körde en dagens ros så slänger jag in de med, den får då daniel som gjorde dagen lite ljusare.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack Nicole :)

2010-11-08 @ 23:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0