nyklippt tjej

Sjukt trött på plugg nu. Skulle kollat på svenskan idag men det går bara inte plugga på det... Så istället fastnade jag framför datan, där jag kollade på resor. Är sjukt sugen på att åka utomlands. Vill åka någonstans ett gäng tjejer mot slutet av sommaren. Men måste ju få ihop lite pengar också, det problemet får donken lösa haha. Idag har jag ändå hunnit med mycket. Hann med en fika med pernilla, klippa mig och ta en pizza med oskar o daniel. Håret blev bra, klippte bort två, tre cm. Det behövdes mer än väl kan jag lova. Men det ser inte så kort ut ändå, så det är skönt. Fick pröva nån olja som skulle vara bra för håret, tänkte att de säkert skulle bli fett av det men de blev de inte alls. Känns friskt o mjukt så den ska jag köpa så fort studiebidraget kommer! Nu ska jag alldeles strax ut i det varma sköna vädret med hundarna sen ska jag lägga mig, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0