myskväll

riktig mysfredag igår. julpyntade på eftermiddagen med mami!sne rutn sju åtta kom cornelia och hjälpte till en stund, men kan ju inte säga att vi hade flyt igår. först gjorde jag sönder en ängel, sen gjorde mamma sönder en ljusstake, tappa ut "grus" över hela golvet och ja massa sånt hela tiden. runt tio så hämtade vi johanna och vi drog till hemmakväll och hyrde charlies änglar ett och två. haha har inte sett dom filmerna på hur länge som helst!

vaknade upp vid halv åtta i morse och kunde inte somna om. varför vet jag inte men det gick bara inte... så jag slängde mig i duschen istället. och nu efter en god frukost med henke så ska jag ta och ringa johanna. byeee




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0