mission accomplished

Då var första dagen på mc donalds avklarad! Gick bättre än vad jag trodde, men det var svårt. Sjukt mycket att tänka på! Mest nervös för hur ja ska klara av de själv sen... men de löser sig väl. Nu kom jag precis hem ifrån Kasper. Kollade film tillsammans med Michael, Rebecca och Angelica där. Jag valde film o då blev det en rysare jag såg för sjuuuukt längesen som jag tyckte va jätteläskig då, The Rose Red. Men kan ju lova att den inte va lika bra/läskig nu som då haha.
Så lägger mig istället o kollar på Avatar nu innan jag somnar. Imorgon blir det först jobba, sen på kvällen ska jag iväg på tjejfest. Ska bli kul att det händer något nu på lovet iaf! Men nu slänger jag på filmen, så natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0