trött på vintern

orkar inte mer snöööö. sitter och tittar på bilder ifrån i somras då man var brun, hade fräknar och mådde som bäst helt enkelt.får ångest när jag vet att det är minst tre månader kvar dit. vill ha sommarlov, malta, stranden, bad o bruna ben nu. blir deprimerad av att kolla ut, ser ju ut som värsta norrland här nere?!!!
men men måste säga att jag varit riktigt duktig idag, jag och mamma har storstädat hela dagen. mitt rum är nu skinande rent! bara resten av huset kvar haha. aja, ska slänga mig i soffan och trycka i mig lite godis nu. pusspuss


såhär såg det ut nere vid havet när jag o johanna var ute o gick i söndags. skulle kunna tro vi är på antarktis.

Kommentarer
Postat av: Alexandermariam

Hello, any body here???

2011-04-07 @ 08:15:26
URL: http://alexandermariam.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0