goa brudar.

helgen blev riktigt lyckad! malin och linn kom ner ifrån skövde! malin har varit här nere förut, för linn däremot första gången. vi träffade johanna,kasper,jocke & mario under helgen också. de verkade funka tillsammans allihop, ingen skadad iaf :) men men  här kommer bilder ifrån helgen.

malin&linn

jag sittandes på "på g".

johanna på "på g"

linn

jag och linn

bilden visar nog något av det roligaste på hela helgen! på vägen hem så skjutsar malin mig (jag sitter halvsovandes på pakethållaren) och linn hade min cykel. lyckat nog så ramlar malin (jag som sover märker inget förrän jag känner att jag slår i knät haha!!) och så linn det peckhuvudet skulle sakta ner för att kolla hur det gick emd oss så ramlar hon själv, stillastående också! haha så sjukt kul. vad ska man säga, så äkta mig att lyckas ramla!

Kommentarer
Postat av: linn

hihi sjukt kul helg:D måste komma ner snart igen ju! :D<3

2010-02-06 @ 00:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0