skön helg

igår vaknade jag upp mellan mina vänner johanna och daniel. hade en riktigt mysig kväll med dom, satt o snacka o bara hade det bra. behövde verkligen en sån kväll nu, mår alltid lika dåligt när man märker att hösten är påväg och skolan börjar... var iväg en sväng till familjen johansson bobeck också, annie fyllde ju arton igår så hade med mig en liten present också. senare på kvällen var johanna o hennes föräldrar här och åt och hade det trevligt. nu idag så har jag absolut inget planerat, tänkte bara stanna hemma och umgås med min syster. men ikväll så kommer min favorit tjej hit, det förgyller min söndag! nu: dags att laga mat!


såhär såg jag ut igår kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0