23/8

då var det då åter igen måndag.. fy fan! men vädret var vackert idag, tills vi skulle iväg o kolla på någon skate tävling, då började de ösregna o tävlingen blev inställd. typiskt min tur!! så istället blev det fika på "på g" tillsammans med johanna, cornelia o martin.. trevligt de me juu :) idag var jag också så duktig så att jag fixade ett lås till mitt skåp, stackars maria har ju fått dras med mig i sitt skåp dom senaste dagarna. men nu är det slut på de! skolan i övrigt känns bara bättre o bättre, förutom plugget då... fattar inte matten har redan hamnat efter o fått ta med mig hem o plugga. KUL! bra början säger ja bara... men nu väntar min kära gamla vän "nutella mackan" så får dra mig ner till köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0