höstlov

äntligen höstlov! och det började med att jonna och malin kom hit ifrån skövde, har saknat dom något ofantligt mycket! vi har hunnit med en hel del. i fredags så träffade vi bla kasper,daniel mario o några fler. vi hann även med varberg, där vi shoppa osv. jag köpte mig en skjorta ifrån h&m sen en kofta ifrån gina! nu har dom åkt hem igen och jag saknar dom redan. men vi ses väl snart igen antar jag. idag tänker jag nog bara ta de lungt o inte göra ett skiiiiiiiiiit. pusshej!

bilder ifrån helgen o måndags






Kommentarer
Postat av: malin

älskar dig Nicole!<3

2009-10-27 @ 17:05:36
Postat av: Jonna

Älskar dig Nicole Tack för alla dagarna hos dig<3

2009-10-27 @ 23:18:20
URL: http://jonnaellenora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0