klassfest med 9D

några av bilderna som togs på festen. resten av dom finns på isabells bdb. ttiiepisabell@bdb riktigt lyckad kväll, låter bilderna tala för sig själv! :) 9D ni är bra!♥

jag kasper cornelia o lollo, emma i bakrunden

mario emma lina o sofia

daniel william o viktor

cornelia o daniel

mario o daniel

daniel kasper o sofia

choffe o daniel

cornelia o johanna

johanna

emma o kasper

kasper o isabell

jag kasper o cornelia

emma

kapser

jag o kalle

jag cornelia kasper o kalle GLADH

lollo,emma, isabell o mario

lollo,cornelia,emma o kalle

isabella,johanna,jag,sofia o kasper.

denna bilden på mig o kasper får avsluta bara för att den är sköööööön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0